Nobel klänning

Hej! just nu sitter jag på pappas jobb. har varit här och hämtat en nobel-klänning:) Min pappa jobbar med kläder om ni inte viste det:P jag ska ta kort på den när jag kommer hem så då kan ni få se den.
i skolan hade vi innebandy tunering efter lunch... och jag var väldigt inställd på att vinna.. men så blev det inte riktigt! vi kom på 9plats av 10 lag, haha! men det var kul ändå, iaf siste matchen, för då gick jag runt och försökte fälla marriel med bandy klubban. haha, vi vann över hennes lag, dom kom på 10:de plats xD. När jag kommer hem ska jag äta, är skit hungerig. sen måste jag plugga matte, har prov imorgon. jag fattar absolut ingenting i matten just nu! ikväll ska jag och emelie gå på dansen, ska ha på oss kläderna som man ska ha på uppvisningen, och jag vet inte vad jag ska ha än! sen när jag kommer hem ska jag se på ugly betty, och sen efter det är det DH<3 sen får jag väll plugga igen efter det!
ha det bäst sålänge!
xoxo Logris

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0