Inköpt:)

Hallå i stugan! har varit på överby idag med sofie:) hon köpte inget för hon hade inte med sig några pengar;) men här kommer det jag köpte:

Venus rakhyvlar: 134kr
Strumpor: 79,50kr
eye make up remover: 42,50
nagellackbortagnings medel: 19,50kr
maskara + eyeliner: 159kr
ansikts peeling: 62,50kr
sen köpte jag slingmedel också, ingen bild:P



Skor: FRED PERRY - 899kr från stadium... älskar dom! så sköna och underbart fina, det var kärlek vid första ögonkastet! haha;D

sen köpte jag lite priser som jag ska ge up på lördag, när jag har en liten fest för mina små vänner, det kommer säkert bilder efter helgen.
nu ska jag plugga, ha det bäst!
xoxo/ louise

Kommentarer
Postat av: sarah

åh skorna<3

jag brukar inte gilla stadium eller intersport osv, men fred perry skor, det är kärlek oavsett vilken affär dom finns i !

2008-11-27 @ 19:37:38
URL: http://sarahz.devote.se
Postat av: Emelie

åhh, gud va snygga skor lollo ! grymt snygga verkligen :D och jag har den sminkbortagningen oxå, haha x)

2008-11-27 @ 19:48:30
URL: http://viitvaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0