Hello sunshine!

Godmorgon bloggläsare! vaknade kvart i 7 imorse, gick direkt in i duschen. nu försöker jag komma på vad jag ska ha på mig... usch jag hatar att gå upp tidigt på morgonen och bara stå där framför garderoben.. jag kan ju aldrig bestämma mig.. så då blir det oftast så att jag tar på mig mjukis kläder, haha;) men idag ska jag ha jeans och nån ting över, kanske tar min nya stickade tröjja som jag fick i lördags av min syster i present.
annars då... jo jag har innebandy tunering idag, det ska la bli kul. förutom att vårat lag suger! haha, nej då vi är bäst! sen så kanske jag inte hinner med så mkt bloggande idag, för jag har dans ikväll, så har jag matte prov imorgon, och jag kan ingenting! och då menar jag värkligen ingenting! nån snäll som kn hjälpa mig?(A).
nu måste jag fortsätta göra mig iordning.
pusspuss louise

(den tröjjan jag prata om)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0