Go´kväll:)

Heej! nu ikväll så har jag sett på först: one tree hill och sen gossip girl, bra som vanligt var det, lr hur?! Sen gick jag ner och kolla på nån rolig film som gick på canal+. skit rolig var den, kommer inte riktigt ihåg vad den hette, men den handla om två killar som låtsades vara gay, för nån anledning som man får veta i filmen. det var en film full av humor och självklart var det ett lyckligt slut! det var ju en amrekansk film, och dom slutar alltid lyckliga (A). nu ska jag strax sova, ska till skolan imorgon, och ska vara med i luciståget tror jag, så vi ska träna för det på morgonen...jobbigt;)


Ha en bra kväll och natt =)

xoxo Lollo


Kommentarer
Postat av: Anonym

hahah jaha aa men då blir de ju lite svårare xD haha

2008-11-23 @ 22:28:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0